Tuesday, February 12, 2008

Menjawab tag Kak Leen

Sbb nak update gak tp mls nak ngarang lg, so postlah yg ni. Ni leh copy paste, ubah sket2 je..he..he..

WHO WAS THE LAST PERSON
You Touched: My hubby and my son
You Talked To On The Phone: My Boss
You SMSed: My friend, yesterday
You Instant Messaged : My ex-officemate, Kak Rose
You Hugged: My son
You Yelled At: Kucing yg membuat misteri nusantara (n3 lain lah ye)

WHAT’S THE LAST
Time You Laughed? Few minutes ago.. with my boss
Time You Cried? Forgot already
Flavor Of Gum You Chewed? Bezaman dah tak makan
Joke You Told? Tadek
Song You’ve Sung? Lupa lah, lirik ingatla..sayangnya..harapan yg selama ini kubawa..hancur berkecai musnah jua akhirnya..kau pergi tak kembali..
Time You Kiss Your Mum? Raya haji thn lps...huhuhu..inilah nasib ank perantau

RIGHT AT THIS MOMENT
Where Are You? Office
What Can You See Out Your Window? Buildings, cars, students, river and trees
Are You Listening To Music? No
What Are You Wearing? Green bunga2 baju kurung & tudung
What’s On Your Mousepad? Mouse

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...